X Fòrum trics

Ponents que exposaven treballs de recerca

El passat divendres 8 d’abril els alumnes de 1r de Batxillerat de la modalitat de Ciències i Tecnologia van acudir com a oients a la desena edició del Fòrum TRiCS, celebrada al Complex Educatiu de Tarragona, en el qual nombrosos alumnes de 2n de Batxillerat de tota la demarcació exposaren els seus treballs de recerca. Concretament del nostre centre hi van participar dos alumnes presentant davant del públic assistent els resultats obtinguts: Núria Lladós, amb el treball Elaboració de cervesa, tutoritzat per la professora Assutzena Baqué, i Kapil Saini amb un altre titulat Raspberry pi i les seves aplicacions, tutoritzat pel professor Jacques Martí.

Kapil Saini exposant el seu treball de recerca

L’INS Ramon Berenguer IV vol agrair als organitzadors del Fòrum TRiCS la possibilitat que ens han ofert de participar en aquesta desena edició. Considerem que és tota una oportunitat tant per als alumnes que exposen els seus treballs, perquè s’enfronten per primera vegada a parlar davant d’una audiència desconeguda, com per als assistents que poden prendre idees que els resultaran profitoses en les seves futures activitats acadèmiques.

Núria Lladós exposant el seu treball de recerca.