Intercanvi Batxibac amb Perpinyà

Les alumnes amb les "correspondants" franceses
Les alumnes amb les “correspondants” franceses

Les alumnes del Batxibac han rebut del 4 al 7 d’abril les alumnes franceses del Lycée Pablo Picasso de Perpignan. (Languedoc-Roussillon). Les alumnes franceses s’han allotjat amb les famílies a Cambrils i han compartit àpats, sortides i costums d’aquí.

Aquest intercanvi, realitzat conjuntament amb l’INS Campclar de Tarragona, ha permès a les alumnes del nostre institut completar el seu currículum educatiu del Batxibac amb les hores corresponents a d’altres activitats com l’intercanvi o l’assistència a conferències i jornades.

Durant al seva estada a Tarragona i Cambrils, els alumnes francesos han visitat llocs com la Tarragona romana, Girona o el Delta de l’Ebre on els van acompanyar els alumnes del nostre institut així com els de l’INS Campclar.

El balanç de l’experiència és totalment positiu; l’intercanvi els ha servit no només per a millorar la seva fluïdesa en llengua francesa sinó per a créixer personalment.

Com ja va passar en la visita a Perpinyà, l’adéu va ser amb llàgrimes als ulls i amb la promesa de tornar a trobar-se ben aviat.