Viatge de final d’etapa de 4rt d’ESO a Itàlia

Com és habitual, els alumnes de 4t d’ESO van realitzar el viatge de final de curs a Itàlia dels dies 12 al 17 d’abril del 2106.
Vam començar el viatge a la ciutat de Pisa, concretament a la zona del camp del Miracle on es troba la famosa torre inclinada, és a dir, il campanile de la catedral. On els alumnes es van fer el muntatge fotogràfic de suportar la torre.

Torre de Pisa
Mapa Italia

A la tarda vam arribar a Florència, ciutat que tota sencera és un veritable museu. Passejant pels carrers a la nit, ens semblava que en girar un cantó ens trobaríem Miquel Àngel o Leonardo; tota la ciutat respira el mecenatge dels Mèdicis.
L’endemà van continuar el viatge cap a Sant Gimigniano. Des de lluny vam poder apreciar les torres que encara resten de les 72 que tenia la vila.
Després vam visitar Siena, que segons algunes persones és considerada la joia d’Itàlia. Ens va sorprendre la forma tan peculiar de la seva plaça i la festa del Palio, que se celebra dues vegades a l’any.
Vam deixar per al final la ciutat de Roma, la qual ens va esgotar i enlluernar per la quantitat d’edificis considerats obres d’art que vam poder veure, des de l’Església de San Carlos Quatro Fontane, el Panteó, la Fontana de Trevi, la plaça Narbona, el Colisseu, l’Arc de Constantí i els Museus del Vaticà amb les obres com el Lacoont, l’Apoxiomen, la Capella Sixtina, i la Basílica de Sant Pere.
Però també a la nit vam poder gaudir de l’ambient al barri del Trastevere.

Participants de l'activitat
Participants de l’activitat

I com a regal de comiat, la tornada cap a Barcelona amb vaixell amb un travessia còmoda i relaxant, en què els alumnes van poder posar en pràctica a la discoteca el que havien après a educació física, ballant bachata.
Estem satisfets perquè hem aconseguit que aquest viatge contribueixi al fet que els alumnes aprenguin a conviure, a gaudir de l’art i de la festa. Enhorabona a tots per haver contribuït a fer-lo possible!!!!

Els professors acompanyant

Des del centre agraïm als professors acompanyants la gran tasca feta.