VII Jornades d’intercanvi generacional

L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut van participar en les VII Jornades d’intercanvi generacional i teatre social en què els actors del Grup de teatre del Casal de la gent gran sota la direcció de Jordina Ros van realitzar l’espectacle El gordo, el lleig i el tonto. L’actuació d’enguany tractava sobre l’assetjament, problemàtica creixent en la societat actual.

La directora del grup, Jordina Ros, fa una feina remarcable i proposa un treball previ per a l’alumnat. En aquesta edició els nostres alumnes van veure la pel·lícula Covards i dos altres curts on es representen diverses situacions d’assetjament i que els fan reflexionar.

Felicitem tots els avis i la directora per la gran tasca realitzada cada curs.