Participació al Fòrum TRiCS

Els passats dies 30 i 31 de març es va celebrar al Complex Educatiu de Tarragona l’XI edició del Fòrum TRiCS, organitzada pel Departament d’Ensenyament amb la col·laboració de la URV. Es tracta de dues jornades dedicades a l’exposició de treballs de recerca d’estudiants de tota la província, tant de la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials com de Ciències i Tecnologia.

L’alumnat de batxillerat de l’INS Ramon Berenguer IV ha tornat a assistir enguany a aquest esdeveniment, que permet divulgar els resultats obtinguts i aportar profitoses idees per a la realització de futurs treballs de recerca. Els alumnes de 1r BAT van acudir en qualitat d’oients, mentre que alguns de 2n BAT van tenir l’oportunitat de presentar les investigacions realitzades per ells mateixos.

Agraïm especialment la participació i l’esforç d’aquests últims, que van realitzar unes brillants exposicions dels seus treballs: Rubén Bravo (Gestió d’una cartera d’inversions), Pedro Guillén (El petroli: passat, present i futur), Paula Bernabeu (Psicopatia, una realitat que desconeixem) i Cristina Saucedo (La bellesa de la química)

Grup de ciències i tecnologia

Forum trics
Grup d’humanitats i ciències socials