Tres alumnes de batxillerat superen les proves Talent Jove URV

Talent Jove és un programa de la URV que té per objectiu oferir coneixements avançats sobre física i matemàtiques a joves de 1r i 2n de batxillerat amb bones capacitats acadèmiques i especialment motivats, mitjançant la realització d’un conjunt de tallers.

El programa aporta una formació complementària i avançada i planteja l’adquisició de coneixements científics de nivell superior. Per accedir-hi s’ha de superar dues proves, en Física i Matemàtiques, i tenir un bon expedient acadèmic en aquestes matèries.

Enguany, tres alumnes de 1r i 2n de batxillerat del centre, Ester Lliberós i Angela Munárriz —de primer— i Ana Fernández —de segon—, han superat aquestes proves. Si bé és cert que Angela ha decidit no incorporar-se al programa, des del centre volem felicitar-les a totes tres per haver superat unes proves complexes.