Preparant-se per a un futur prometedor: Job dating als Cicles Formatius

Dins del programa d’Aules emprenedoria i després d’haver treballat tot el curs i en diferents mòduls, d’una banda, el procés de selecció i captació de personal i d’una altra, la recerca activa de feina, els alumnes dels CCFF de l’Institut han participat en un Job dating, una activitat en què es duen a terme simulacions d’entrevistes laborals. Aquesta, s’ha realitzat al pati per tal de garantir les mesures de seguretat i allà, els nostres alumnes han pogut interpretar, per torns, diferents rols (entrevistadors, candidats i observadors) i d’aquesta manera preparar-se per l’accés al món professional.

D’altra banda, també hem realitzat diverses dinàmiques i hem visualitzat vídeos per tal d’enfortir el seu autoconcepte i potenciar la seva motivació. Com sempre, hem tingut molt bona acollida per part de l’alumnat, amb una  gran participació i una actitud positiva, per això volem felicitar tots els participants i en especial als guanyadors i guanyadores d’aquesta  primera edició del Job dating:

•  Ana Belén Guillén 1r AG10
  •  Zhan Xiong 2n AGB0
  • Aura Villares 1r AG10
  • Mohamed Benmessaoud 1r IM10
  • Hernán Darío Margarinos 1r TM60
Ha estat una experiència molt enriquidora, enhorabona!