L’alumnat de 4t d’ESO visita l’Espai de l’estudiant de Valls

L’Institut du a terme un ampli pla d’orientació acadèmica i laboral per a l’alumnat de 4t d’ESO, que acaba una etapa i ha de prendre decisions de futur.
El pla consta de sessions de tutoria d’autoconeixement, opcions acadèmiques, xerrades d’experts i visita a l’Espai de l’estudiant de Valls.
El Consorci pro universitari de l’Alt Camp organitza aquesta fira amb tota la representació dels centres públics on es poden cursar cicles formatius i graus universitaris. A més, de força opcions privades de Catalunya i d’arreu d’Europa i els EUA.
L’alumnat surt de l’Espai amb multitud d’informació de les opcions després dels estudis obligatoris i, amb algun obsequi publicitari.