Apropa’t a la jornada de portes obertes de Batxillerat

El batxillerat forma part de l’educació secundària postobligatòria i es distribueix en dos cursos acadèmics. Es desenvolupa en diverses modalitats, s’organitza de manera oberta i flexible i, si cal, en vies diferents dins de cada modalitat, per tal d’oferir un itinerari personalitzat a l’alumnat d’acord amb les seves perspectives i interessos de formació. El Batxillerat és una etapa d’estudis post-obligatoris organitzats en dos cursos destinada a alumnes de 16 a 18 anys. L’alumne/a pot cursar el seu currículum educatiu en funció de la modalitat triada.

Al Ramon Berenguer IV, oferim la possibilitat de cursar les modalitats ciències i tecnologia,  i humanitats i ciències socials, així com el programa Batxibac.

Ens agradaria que ens coneguéssiu una mica més i per això us convidem el proper dia 12 d’abril a les 18.00h a la jornada que hem preparat, en què podreu trobar tota la informació necessària.

T’hi esperem!