4 alumnes de 2n de BAT participen en els tallers literaris de la URV

El Departament de Filologia Catalana de la URV, l’Institut de Ciències de l’Educació i el Departament d’Ensenyament van organitzar la I Jornada de Literatura catalana i Batxillerat per potenciar el gust per la literatura entre els estudiants.

El Campus Catalunya va acollir un centenar d’alumnes i professors de la matèria de modalitat de 2n de batxillerat de diversos centres de la demarcació: Altafulla, Torredembarra, Valls, Reus, Falset, Tarragona i l’Institut Ramon Berenguer IV de Cambrils.

La sessió va constar de dues classes magistrals impartides pels professors universitaris Magí Sunyer i Montse Corretger; “La dona moderna: voluntat i aventura” i “Llegir i viure Carner, Salvat-Papasseit i Vinyoli”, respectivament. Després l’alumnat va participar en ttes tallers de la mà de professorat de batxillerat en què van experimentar fórmules aplicades en l’ensenyament d’aquesta matèria: “De la literatura a les cuines”, “Interpretem els nostres clàssics”, “A la poesia a través del hip-hop”.

Per tancar la jornada, un fantàstic recitals de poesia i piano “Res no és mesquí” de la mà de Jordi Francesch i Lídia Papió. Un veritable esclat poètic!