Això tambè s’aprèn a l’Institut

Un any més, els alumnes de l’Institut Ramon Berenguer IV han compartit dues hores cada setmana amb els avis de la Residència Baix Camp. Aquest intercanvi d’experiències ha fet que s’enriquissin tant els avis com els nens. Han estat moltes hores passejant, jugant, xerrant… però, sobretot, gaudint de la companyia mútua.

Tots els dimarts i tots els dijous des de setembre, a les dotze en punt, els alumnes de l’Institut s’encaminen cap a la Residència per veure els seus estimats avis. Amb ells han après històries del passat, cançons de quan s’anava a treballar al camp o a la mar, infanteses que s’acabaven massa aviat…

Aquesta ha estat l’última setmana que hi han anat, els avis els han lliurat un diploma, però els alumnes s’emporten molt més i és que aquesta experiència és difícil d’explicar, s’ha de viure. La festa ha acabat amb abraçades i petons. Els alumnes, n’estem ben segurs, han après una lliçó de vida inoblidable que els marcarà.

Pots veure més fotos en

googlefotos