Aplaudim els escriptors amb talent

La Cripta de l’Ermita de la Mare de Déu del Camí ha estat un any més l’escenari ideal per a l’acte de lliurament dels XII premis literaris Miquel Martí i Pol de poesia i Manuel Vázquez Montalbán de prosa. En aquesta edició el jurat ha reconegut la qualitat literària de les creacions de quatre dels nostres estudiants que han recollit satisfets els guardons de mans de l’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, que després de felicitar els premiats, el professorat i les famílies ha encoratjat els alumnes dels diversos centres de Cambrils a continuar escrivint i llegint.

Els estudiants premiats del Ramon Berenguer IV han estat en la modalitat de poesia, amb premi, Mercè Canela de 2n de batxillerat amb la composició Dos cossos i amb un accèssit  Un crit als somnis d’Iris Fernández, de 3r ESO. En prosa s’ha endut el premi l’alumna de 2n ESO  Mariel Touzet amb el text titulat El lament de l’ànima i l’accèssit ha reconegut l’originalitat de la narració d’Iriel Ladrón La gran guerra, de 1r de batxillerat.

Des de l’institut felicitem i aplaudim la creativitat dels nostres estudiants i la qualitat literària dels seus escrits.

20170607_203757-COLLAGE