Les booktubers del Ramon Berenguer IV

El dijous 20 d’abril, quatre estudiants de 2n d’ESO van participar en la “II Marató de booktubers” organitzada per la Biblioteca Municipal de Cambrils.

Les novel·les escollides aquesta edició han estat Calla, Càndida, calla! de Maite Carranza;  Un cel de plom de Neus Català, novel·lada per Carme Martí; de Pilar Garriga, Un estiu al Priorat i la coneguda Memòries d’Idhun de Laura Gallego.  Marila del Castillo, Mariel Touzet, Ia Ruiz i Ànnia Màrquez són les encarregades de recomanar algunes de les obres que han llegit voluntàriament i que més els han agradat aquest curs.

Ara només resta editar les gravacions i posteriorment penjar-les al YouTube perquè tothom pugui veure-les i escoltar-les.

Per a les participants i per al professorat ha estat una experiència fantàstica poder compartir el plaer de la lectura.

Des de l’institut agraïm la col·laboració que sempre trobem en les bibliotecàries ( Rosana A., Eva F., Rosa M.F.  i Teresa A. ) de la Biblioteca de Cambrils.