Els alumnes de 4t d’ESO participen en una activitat literària de la Biblioteca

img_7151Les responsables de la Biblioteca de Cambrils van proposar a l’estiu passat dur a terme accions conjuntes amb els instituts de la població per tal de potenciar la literatura. La iniciativa realitza diverses accions, com ara Joves i Biblioteca en què participen dos alumnes del centre, per promoure la lectura a tots els nivells educatius i la implicació social dels cambrilencs.

En aquesta ocasió l’activitat es va dur a terme el 20 de febrer, a les 7 de la tarda, a la Sala del Casal de la Gent Gran, i va centrar-se en una tertúlia conduïda per Agnès Toda i amb la participació d’una trentena d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Ramon Berenguer IV de Cambrils i el Club de lectura d’adults, principalment.

Prèviament a la xerrada, els estudiants de 4t d’ESO van llegir El violí d’Auschwitz de Maria Àngels Anglada i van treballar el testimoni de Neus Català per tal de situar el tema i emmarcar-lo en la Segona Guerra Mundial i el nazisme.

Estem molt satisfets del nostre alumnat per la recepció de l’obra i l’interès en les activitats, ja que les experiències pròpies i les conegudes a través dels altres, també les vivències literàries, fan créixer les persones.