Al otro lado del golpe
El passat 17 de gener, l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius del centre va poder gaudir d’una xerrada vivencial del Jero García, dins del projecte Z-SHAKE
Al otro lado del golpe Llegeix més »
El passat 17 de gener, l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius del centre va poder gaudir d’una xerrada vivencial del Jero García, dins del projecte Z-SHAKE
Al otro lado del golpe Llegeix més »
Els alumnes de 4t d’ESO de Biologia i Geologia han treballat el pòster científic, el qual és una forma gràfica de presentar una informació resultat d’una investigació acadèmica
El pòster científic! Llegeix més »
1º de Bachillerato disfrutó de un maravilloso viaje a Madrid.
1º de Bachillerato en Madrid Llegeix més »
Aquests darrers dies abans de les vacances de Nadal, a la matèria d’Educació Visual i Plàstica, l’alumnat ha realitzat els guarniments i la postal de Nadal del centre. La temàtica s’ha basat en les accions que podem dur a terme per evitar l’extinció d’animals afavorint la preservació de la biodiversitat i, particularment, en el foment
Nadal sostenible al RBIV Llegeix més »
Ben aviat al matí del dimecres 28 de setembre, l’alumnat de primer d’ESO pujava a l’autobús que els duria, hores més tard, als peus del volcà Croscat, entre els municipis de Santa Pau i Olot —a la Garrotxa. Començava així una sortida de tres dies de convivències, de coneixença dels nous alumnes del centre. Uns
La Garrotxa: espai de convivències Llegeix més »
La junta de l’AMPA de l’institut es renova i engega un nou curs amb moltes ganes i amb energia renovada. A la foto, podeu veure el nou equip que pren les regnes de l’associació: de dreta a esquerra: Marina (presidenta), Vanessa (secretària) i Florència (tresorera). La nova junta ja ha començat a treballar i us
L’AMPA renova la junta Llegeix més »
L’institut Ramon Berenguer IV guanya el primer premi EMPRENNOVA
Premi EMPRENNOVA Llegeix més »
Divendres 17 de juny va arribar el moment de la graduació de 4t d’ESO! Un dia ple de nervis i d’il·lusions per celebrar que ha arribat el final d’una etapa marcada àmpliament per la pandèmia i els diversos confinaments.
Graduació 4t d’ESO! Llegeix més »
L’alumnat de 3r d’ESO A ha portat a terme el projecte geoplà que posteriorment han utilitzat els avis de la Residència Baix Camp
Per fi el Museu de les Matemàtiques ha tornat a l’institut!
IV Museu de les Matemàtiques RBIV Llegeix més »