Al otro lado del golpe

El passat 17 de gener, l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius del centre va poder gaudir d’una xerrada vivencial del Jero García, dins del projecte Z-SHAKE, per promoure l’educació en valors. El boxejador, també conegut per participar al programa Hermano mayor o la sèrie televisiva La que se avecina,  va explicar a l’alumnat la seva experiència personal en un entorn i una adolescència difícils, que va aconseguir superar amb l’ajuda de la boxa.

Actualment, regeix la Fundació Jero García, que ajuda a joves en perill d’exclusió social  i realitza campanyes contra l’assetjament escolar, la violència de gènere, les addiccions, etc.  De la seva mà vam aprendre eines que ens ajudin a superar els obstacles que podem trobar a la vida i els entorns conflictius. Ens va ajudar  a entendre que sempre hi ha sortida possible i que, gràcies a l’esforç i a la constància, els somnis es poden fer realitat.

Agraïm molt al Jero que hagi compartit amb nosaltres la seva experiència de vida.

Un gran exemple de superació!