El rei del cinema!

Steven Spielberg: el rei del cinema

L’alumnat de 4t d’ESO ha estat elaborant durant tot el curs diferents projectes de recerca que recentment ha presentat en públic. Amb el seguiment del professorat i a partir de diverses sessions a l’aula, diversos petits grups s’han plantejat treballs de temàtica ben diversa, amb l’objectiu principal de fer un primer tast de recerca.

D’entre aquests treballs, el grup d’alumnes format per la Joana i la Marta Barragán, la Judit Torné i el Pol Ruiz han elaborat un treball a l’entorn de la figura del polifacètic cineasta Steven Spielberg. A partir de l’anàlisi de les pel·lícules més emblemàtiques del prolix director, han mirat de traçar unes línies comunes de la seva filmografia.

A més a més, han agafat aquesta anàlisi per a un altre objectiu: esbossar una pel·lícula pròpia. Així, prenent com a base personatges i trames del director, el grup ha creat un guió bàsic del seu film ideal, amb clares referències a «Els Goonies», «La llista de Schindler» o «E. T.», entre altres. Us deixem amb el tràiler que han gravat i muntat de la pel·lícula ideal. Sou capaços de distingir les altres referències a la filmografia del director? Us convidem a intentar-ho!