Sempre junts!

La pandèmia ens impedeix dur a terme les trobades de l’alumnat amb els avis de la residència, com a part de l’assignatura Això també s’aprèn a l’institut, però no ens ha allunyat d’ells.

Durant aquest curs seguim mantenint el contacte amb els avis de forma telemàtica, seguim rebent les seves experiències a través de la pantalla i els fem companyia en la distància. És molt important per l’alumnat i pels avis  seguir tenint aquest contacte estret que tant ens ensenya, i desitgem poder retrobar-nos en persona ben aviat!

Volem dedicar aquest vídeo a tota la gent gran de la residència per recordar tants moments viscuts i els que seguim compartint! Moltíssimes gràcies a la professora Rosa Inglés i al personal de la Residència Baix Camp per fer-ho possible!