Taller de KPMG: Objetivo empleo

El passat dilluns 22 de gener del 2024 va tenir lloc a l’Institut una nova edició del Taller de KPMG Objetivo Empleo impartit per dues persones voluntàries de la firma internacional que presta serveis d’auditoria, fiscals, legals i de consultoria present en 143 països.
Aquest taller ens està servint per a la capacitació i inserció laboral del nostre alumnat dels cicles de Grau Mig i Grau Superior de la família d’Administració i Finances. Consisteix en una sessió presencial per explicar les claus del Currículum Vitae i d’una sèrie de sessions per simular un procés de selecció de personal a través d’entrevistes, dinàmiques de grup i la possibilitat d’acabar realitzant les pràctiques laborals a l’empresa o fins i tot per acabar treballant a la mateixa.
L’alumnat va aprofitar la sessió presencial per aclarir els dubtes sobre el CV i els processos de selecció gràcies a la professionalitat, dedicació i expertesa dels treballadors de l’empresa KPMG.
Sens dubte, una experiència per repetir!