El treball de recerca “Nanopartícules funcionalitzades” finalista del premis de la SCQ

El treball de recerca “Nanopartícules funcionalitzades” de les alumnes Anna Calderón, Claudia Díaz i Laia Niubó dirigit per la professora Yolanda Fernández ha quedat finalista en la 14a edició dels Premis als Treballs de Recerca de Batxillerat dins l’Àmbit de la Química, que atorga la Societat Catalana de Química.

Aquest treball s’emmarca dins les activitats realitzades en l’extraescolar de Nanotecnologia. A més, van comptar amb la possibilitat de realitzar alguns experiments als laboratoris de l’IQAC-CSIC gràcies a la Dra Olga López i a l’estudiant de doctorat Daniela Vergara d’aquesta institució.

Malgrat no podran rebre el premi d’una estada científica, que normalment guanyen els finalistes d’aquest premi, degut a la situació de pandèmia, les hem de felicitar per la feina realitzada i animar-les a seguir treballant en l’apassionant món de la ciència, aquest curs des de la Universitat.