Activitats realitzades per l’institut en l’àmbit de l’Agenda 21 escolar durant el curs 2016-2017

DSC_0183

L’institut Mercè Rodoreda participa en projectes sostenibles i mediambientals i per això com cada any els alumnes de 1r d’ESO visiten la deixalleria de L’Hospitalet de Llobregat. En aquesta sortida es dóna a conèixer als alumnes un lloc de recollida selectiva de residus  que no poden ser llençats a un contenidor del carrer, bé sigui per les seves dimensions o perquè no hi ha cap contenidor que serveixi per això.

20170324_105044 (1)

En motiu del dia mundial de l’aigua  celebrat el passat 24 de març els alumnes de 1r d’ESO de l’institut van participar conjuntament amb altres escoles de L’Hospitalet en les activitats que van tenir lloc al riu Llobregat en el seu pas per L’Hospitalet (prop de la Ronda de Dalt).

Els alumnes participant en el taller de construccions amb canyes

Sin título.jpgmm

Els alumnes participant en el taller que va consistir en realitzar l’analítica de les aigües del riu Llobregat.

Sin título.pnglllll

L’institut també ha participat en el concurs de recollida de piles “Apilo”. El centre ha rebut un diploma per la seva participació.