VI Jornada Científica

El passat 14 de febrer coincidint amb la setmana que acull el Dia de la Nena i la Dona a la Ciència, es va celebrar la VI Jornada Científica al centre. Tots els alumnes des de 1r ESO fins a 2n Batx van participar en diferents tallers relacionats amb la ciència.

Vam comptar amb la col·laboració del divulgador matemàtic Anton Aubanell, d’Antonio Bernal, responsable de comunicació de l’Observatori Fabra, la Sandra Acosta i l’Ariadna Gutiérrez, ex-alumnes del centre i que han dirigit la seva carrera professional cap a l’àmbit científic com la biologia i l’astrofísica, respectivament. D’altra banda, Explorium també va portar al centre la màgia de les matemàtiques i amb KUBS Divulgació, els alumnes de 1r ESO van ser per unes hores, uns grans científics.

A més, es va dur a terme un taller de robòtica organitzat pels professors de tecnologia del centre, un taller d’aigües conduït per alumnes del Cicle de Química Ambiental del centre i els alumnes de batxillerat van assistir al Barrades a l’espectacle “Des d’Arquímedes fins a Einstein” presentat pel Dani Jiménez de CREACIÈNCIA.