Tornen les activitats extraescolars esportives. Oberta la Preinscripció als equips del Mercè

Després d’un curs complicat on les restriccions provocades per la Covid-19 van impedir dur a terme activitats extraescolars esportives, l’Associació Esportiva Institut Mercè Rodoreda es torna a posar en marxa.

Obrim preinscripcions per tal de poder definir equips i activitats ja que després d’un any en blanc no tenim clar quins equips sortiran.

Si esteu interessats, podeu fer la preinscripció a tantes activitats com vulgueu (un formulari per activitat). L’horari base és de 16.30 a 19h i de dilluns a dijous. L’horari de cada equip es concretarà quan es tinguin clars els equips i les activitats que són viables amb previ acord entre entrenador/a i jugadors/es.

Al formulari també trobareu un apartat per si les famílies esteu interessades en alguna activitat esportiva que no està a l’oferta.

La Preinscripció estarà oberta del 15 al 24 de setembre.

La setmana del 27 al 30 de setembre s’informarà de quins grups i esports s’han obert i l’horari

L’inici de les activitats serà el 4 d’octubre

Formulari Preinscripció Activitats Extraescolars Esportives