Segon taller de Sketching dels alumnes d’Introducció a la Història de l’art

El segon grup d’Introducció a la Història de l’Art ha participat aquesta primavera a les activitats previstes dins del programa Fem Tàndem que coordina el professor Eduardo Riol.

En primer lloc, el sketcher Raúl del Amo (@rauldelamo) va impartir un taller per als alumnes a l’institut. Va mostrar als alumnes les possibilitats del dibuix ràpid i espontani com a eina per crear obres artístiques, però també per registrar moments especials, paisatges i vistes urbanes mitjançant la utilització d’una llibreta de dibuix, aquarel·les i retoladors de tinta.

Després els alumnes van fer una pràctica al camp de futbol, amb el suport del Raúl.

En segon lloc, aquest dijous 20 de maig, tot el grup d’alumnes van sortir a dibuixar els edificis del centre de l’Hospitalet i els objectes més significatius del Museu de l’Hospitalet.

Tot plegat forma part de l’exposició que el 17 de juny s’inaugurarà a L’Harmonia, anomenada “La reconstrucció de la memòria. Didàctica i dibuix”- En aquesta, els alumnes participants al programa Fem Tàndem exposaran les seves obres. Seguirem informant!!!