Presentació Feynman total

El passat dia 28 de novembre es va realitzar a l’Ateneu de Barcelona la presentació dels actes per commemorar el centenari del naixement del premi Nobel de Física Richard Feynman que es produirà el 2018. El grup Espainano, del qual forma part la professora Yolanda Fernández del nostre Institut, està dedicat a la divulgació científica de la nanociència i la nanotecnologia i està impulsant els actes de commemoració sota el nom Feynman total.

Feynman va ser el primer científic que va parlar de la possibilitat de manipular la matèria a nivell atòmic i per això se’l considera el pare d’aquestes disciplines.

Els alumnes de l’INS Mercè Rodoreda de l’extraescolar “Laboratori de nanotecnologia” i d’altres alumnes interessats van gaudir de la presentació que incloïa diversos monòlegs científics, un debat sobre la figura de Feynman i una exposició de les activitats que es faran durant l’any 2018.  Podeu seguir les activitats a:

@espainano

#FeynmanTotal     #AnyFeynman2018