La investigadora Angela Pedroso ens visita a l’optativa d’hort

El dijous 12 de desembre els alumnes de 2n d’ESO de l’optativa d’hort i jardineria vam rebre la visita d’Angela Pedroso, una investigadora de la Universitat Autònoma de Barcelona.

En el seu dia a dia, fa recerca sobre com les plantes poden ajudar a millorar el medi ambient i quins beneficis ens aporten als éssers humans. Per això ens va transmetre la gran necessitat de cuidar l’entorn i de ser respectuosos amb el medi ambient. A més a més vam poder ensenyar-li el projecte d’hort que estem arrencant al nostre institut i vam escoltar els seus consells que, de ben segur, ens seran d’ajuda.

Aquesta xerrada està emmarcada en el projecte RecerConnecta, que té com a objectiu apropar la investigació als instituts de l’Hospitalet de Llobregat.