Éch@nge français 2019.

Els alumnes francesos del Lycée de la Borde Basse de Castres han estan aquesta semana al nostre institut…

gaudint d’experiències i projectes col•laboratius molt especials com “l’Atelier de gastronomie Francophone” el•laborat per la Julia Schramm. El taller de “Ciència curiosa” preparat per la Marta Marfil, aprofitant la Jornada de la Ciència al nostre institut. El joc aplicat a les llengües estrangeres on van poder participar també alumnes d’altres cursos i ho vam passar d’allò més bé. També van poder observar i participar en vàries classes de tots els àmbits.
Fora del centre, el Modernisme com a patrimoni cultural i arquitectònic, el Port de Barcelona, les Rambles, la Plaça Reial i la Sagrada Família han estat “ les incontournables” dels nostres alumnes francesos. Les visites van escollir fer-les en bicicleta, tot un repte que diuen que no dubtarien en repetir.

Vull agraïr a tots els professors que s’han implicat voluntàriament en aquest projecte fent d’ambaixadors del nostre patrimoni i la nostre cultura. També als pares que han participat acollint els alumnes i que han estat uns perfectes amfitions. Gràcies també als meus alumnes per la seva participació, les seves ganes d’aprendre i de conèixer una altra cultura, i sobretot per l’il•lusió que m’han transmès durant aquests mesos.
Je remercie à la professeure d’espagnol, Madame Chabbert, du Lycée polyvalent de la Borde Basse à Castres pour cette merveilleuse expérience.
Professeurs et élèves vous souhaitent une bonne continuation et on espère pouvoir envisager un Erasmus + l’année prochaine ensemble.
Merci à Madame le proviseur du Lycée français qui soutient ce type de projets qui aident à nos élèves à se créer une conscience européenne à travers ses échanges de culture, patrimoine et citoyéneté.

Publicada por Cristina Padilla en Miércoles, 20 de marzo de 2019