Girls on ICT day – Campus Nord UPC

Les alumnes d’informàtica de 4t d’ESO van participar a la Jornada Girls in ICT el passat 25 d’abril. La jornada va tenir lloc el dijous 25 d’abril a les instal·lacions de la Facultat d’Informàtica (FIB) i l’Escola de Telecomunicacions (ETSETB) al Campus Nord de la UPC.

L’event Girls in ICT day celebrat el quart dijous d’abril a nivell internacional, vol apropar el món de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les noies. Es celebra a més de 170 països de tot el món i consta de tota mena d’activitats.

Les nostres alumnes van assitir a les diferents xerrades oferides i després van poder gaudir de dos tallers pràctics desenvolupats als laboratoris del Campus Nord de la UPC. Resulta evident que s’ho van passar d’allò més bé, tal i com es veu a les següents fotografies: