Fins aviat i no ens oblideu

N

No volem acabar el curs sense agrair a l’alumnat que voluntàriament col·labora en fer de l’institut quelcom més que  un lloc on estudiar. Aquest any no hem pogut comptar amb la Comissió Solidària, ni amb altres grups que animen i dinamitzen el centre però si que hem de fer un aplaudiment als delegats/des de les classes i, en especial, als Dinamitzadors/es que han ajudat a poder celebrar la Castanyada, Carnestoltes i les Jornades Esportives.

Algunes d’aquestes Dinamitzadores marxen, ja que acaben Batxillerat. Són l’Ainhoa López, l’Anna Prats i l’Anna Dueñas.

Molt bona sort en aquest nou camí i no ens oblideu!!!

I també un fort aplaudiment a tota la Comunitat Educativa (alumnat, professorat, PAS i famílies) per l’esforç fet en aquest any complicat. Fins el curs vinent