Els alumnes de Grec i Llatí de 2n de Batxillerat visiten la UB

Dilluns dia 23 de gener la Facultat de Filologia de la UB tornava a rebre (presencialment per primer cop des de la pandèmia) alumnat de 2n de Batxillerat en el marc de les conferències organitzades per la secció catalana de la SEEC (Sociedad Española de Estudios Clásicos), especialment adreçades als alumnes que cursen les matèries de grec i llatí a 2n de batxillerat.

Vam ser càlidament acollits a l’aula Joan Maragall i vam gaudir de les explicacions entorn de la figura de Sòcrates a la comèdia Els Núvols d’Aristòfanes i de la pervivència del mite de Narcís inclòs a les Metamorfosis d’Ovidi. Totes dues obres formen part de les lectures obligatòries del curs.

Podríem dir que va ser, de facto, una primera classe a la Facultat; tota una experiència a recordar, sens dubte!