Cloenda MetròpolisFPLab

El passat divendres 1 de juliol va celebrar-se a l’institut Antoni Algueró de Sant Just Desvern l’acte de cloenda de la 4a edició del projecte MetròpolisFPLab, impulsat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona, amb la presència de l’Il·lustríssim Sr. Joan Basagañas i Camps, alcalde de Sant Just Desvern, la Sra. Immaculada Font, directora de l’IFP Antoni Algueró i l’Il·lustríssima Sra. Montserrat Ballarín Espuña, vicepresidenta de Desenvolupament Social i Econòmic de l’AMB, així com representants de les empreses participants.

A l’acte es va fer entrega dels diplomes acreditatius a l’alumnat guanyador dels diferents reptes. Per part de l’Institut Mercè Rodoreda van assistir la Giselle Sylva, component de l’equip Zonwomen guanyador del repte del Consorci de la Zona Franca, i en Francesc Flores, tutor de l’equip.

L’alumnat dels equips guanyadors gaudiran d’una beca remunerada de dos mesos a les empreses participants per tal de desenvolupar els seus projectes.