Alumnes de 2n de Batxillerat visiten la Fundació Rodoreda i fan una ruta literària

Avui alumnes de 2n de Batxillerat han visitat la Fundació Mercè Rodoreda, que té la seu a l’Institut d’Estudis Catalans a Barcelona. Un espai que custodia tot el corpus literari de l’autora barcelonina i molts altres documents, des de correspondència i dibuixos fins a primeres edicions de la seva obra o tot allò que faci al·lusió a Rodoreda.

Posteriorment s’han recorregut alguns dels espais més emblemàtics del barri de Gràcia de Barcelona relacionats amb la vida i l’obra de l’escriptora: la plaça del Diamant, el refugi antiaeri, el carrer Montseny, el Mercat de la Llibertat, el carrer Gran de Gràcia, el Cafè Monumental i els Jardinets. Al llarg de la ruta s’han llegit fragments d’obres com La plaça del Diamant (1962) i El carrer de les Camèlies (1966).