Alumnes de 2n de Batxillerat presenten els seus TR a les Jornades de Programació i Robòtica Educativa

El dia 26 de maig de 2018 es va celebrar, a les instal·lacions del CitiLab, la  desena edició de la Jornada de Programació i Robòtica Educatives (JPRE18), dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques.

Per segon any consecutiu, els nostre centre ha estat representat. Enguany, els alumnes de 2n de Batxillerat Omar Salinas, Oriol Prats, Adrià Sánchez i Elliot González han presentat els seus TR a la fira d’alumnes. Els professors Tomàs Vera i Santi Jiménez també han participat a la fira, donant suport als alumnes i presentant TR d’altres anys. La fira ha estat tot un èxit, tal i com es pot veure a les següents fotografies.