Adéu i Fins aviat

Ja s’ha acabat el curs. Ha estat un curs estrany però ja és història. Ara toca tornar a començar. Ens espera un nou curs al setembre però no podem marxar de vacances sense agrair públicament a tot l’alumnat que, des de diferents grups, comissions i càrrecs, han ajudat a fer que l’institut sigui moltes coses més que un centre d’estudis.

Gràcies a la Comissió Solidària, a les Dinamitzadores i Dinamitzadors Esportius, a les Delegades i Delegats, als Sotsdelegats i Sotsdelegades, a l’alumnat de “Sharing to learn”, de Parelles Lingüístiques, de Lectura en Veu Alta, a les Mediadores i Mediadors, a la Coral , als representants al Consell Escolar i al Consell de Nois i Noies.

També volem agrair la feina al professorat que ha dirigit i ajudat a l’alumnat en aquestes tasques.

Finalment, no volem oblidar la feina de tota la comunitat Educativa ( famílies, alumnat, professorat i PAS) en aquest final de curs atípic.

Felicitats. Molt bona feina.

Pels que ja marxen de l’institut, molta sort i pels que es queden, ens veiem al setembre

Bones vacances!!!