El PFI va sobre rodes!

Com s’organitza una empresa de lloguer de vehicles? L’alumnat del PFI ja no en té cap dubte. El passat 4 de desembre van viure una experiència privilegiada en endinsar-se a les instal·lacions de PauTravelMoto, l’empresa de lloguer de motos de viatge situada al Prat de Llobregat. Una visita que els va permetre descobrir, de primera mà, què hi ha darrere del funcionament d’un negoci d’aquest sector.

En Pau Vidal, propietari i fundador, els va obrir les portes —i també la mirada— compartint com neix un projecte empresarial basat en la passió per les dues rodes i la voluntat d’oferir un servei diferent. Gràcies al seu testimoni i al del seu equip, l’alumnat va poder entendre com s’estructura el dia a dia de l’empresa, quins són els seus principals processos i com tot plegat connecta amb els continguts treballats al PFI.

Aquesta immersió fora de l’aula els va permetre comprovar com es traslladen al “món real” els conceptes que tractem a classe i, alhora, descobrir els reptes, les oportunitats i l’esperit de superació que defineixen l’emprenedoria i el funcionament d’una PIME.

La sortida, com era d’esperar, va anar literalment sobre rodes. 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut