Tallers de Primers Auxilis en Salut Mental Juvenil (PASM-JUVE)

La fundació CHM Salut Mental Barcelona,  amb la col.laboració de FAPAES, tornen amb una nova edició dels Tallers de Primers Auxilis en Salut Mental Juvenil (PASM-JUVE) amb diferents torns per escollir:

  • Taller BDimarts 22 i 29 d’octubre i 5 de novembre  (horari: 17:30h a 19:00h)
  • Taller C: Dijous 7Dimarts 12 i 19 de novembre (horari: 17:30h a 19:00h)

Els Tallers són gratuïts, però demanem compromís de respondre un qüestionari de satisfacció després de la realització dels tallers, que comportarà aproximadament, 10 m. de resposta.

Les places són limitades i cal fer inscripció prèvia al següent enllaç: https://forms.gle/LKvcL7wbVBGAsUzAA

En cas d’inscripció al Taller, uns dies abans de l’inici de la formació rebràs un correu de consulta.pasm@fchmsm.com amb confirmació de la plaça i amb l’enllaç a la plataforma online on podràs connectar-te per assistir a la formació.

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut