Échange linguistique 2019

Ce mois de décembre nous venons de commencer notre échange linguistique avec le Lycée français de la Borde Basse. Nos étudiants de français ont reçu 45 correspondants de l’Occitanie. Encore une fois, les élèves ont profité d’une semaine  pleine d’émotions et d’expériences incroyables. Merci encore pour ce séjour. Enseignants et élèves nous vous souhaitons une très bonne année 2020 !

La Campanya de recollida de roba ha estat un èxit!!!

Divendres es va tancar la Campanya Solidària de recollida de roba amb 584 Kg aconseguits gràcies a la participació de tots vosaltres.

La classe de 2nB va recollir 105,5Kg encapçalant el rànquing.

L’aportació per classes va ser la següent:

1A 20kg; 1B 14,30kg; 1C 8,6Kg; 1D 31,8Kg

2A 39 Kg; 2B 105,5Kg; 2C 3,6Kg; 2D 40,4Kg

3A 18,4Kg; 3B 20,7Kg; 3C 0 KG; 3D 23,7Kg

4A 1Kg; 4B 101,9Kg; 4C 15,1Kg; 4D 0 Kg

1Bat A 6,5Kg; 1BatB 15Kg; 2BatA 10,5Kg; 2BatB 26Kg

Gràcies per la vostra col.laboració

Recurs per a l’orientació acadèmica postobligatòria

El  nostre centre posa  al vostre servei el portal d’orientació d’estudis Unportal, recurs finançat per l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat. Un web d’orientació acadèmica que recull i sistematitza tota la informació disponible sobre els quasi 700 estudis universitaris que es poden cursar a les universitats catalanes i sobre la totalitat de l’oferta de cicles formatius de grau superior i de grau mitjà. Cal dir que es tracta de la millor plataforma de l’actualitat per fer cerca avançada d’orientació per als estudis posteriors a l’ESO i al Batxillerat.

Però,  què es pot cercar i de quina manera:

Llegir més»

Visitem el Mercat del Centre

L’altre dia els alumnes de PT i l’Aula d’Acollida vam anar al Mercat del Centre de l´Hospitalet amb els professors Ylenia i Dani. Vam anar caminant i no estava lluny, vam trigar uns 10 minuts. Vam poder practicar català i parlar amb molta gent.

La presidenta de l’associació de paradistes ens va donar una recepta del nostre país perquè busquéssim els ingredients i els professors ens van donar unes activitats per demanar informació sobre els productes (fruites, verdures, peix, carn, espècies…), els preus i la història del mercat. Ens vam repartir en grups de 3-4 persones. La gent que treballava al mercat eren molt bones persones i simpàtics.

Vam tornar just a temps per l’hora del pati i després, a classe, vam comentar les activitats que havíem fet.

Ens va agradar l’experiència!