Barcelonada 2019

L’alumnat de 4t ESO ha participat a la “Barcelonada 2019” que va tenir lloc el 19 de febrer de 2019 pels carrers de Barcelona.

La activitat consisteix en el desenvolupament d’una gimcana amb diferents proves com per exemple:
– Edició d’un vídeo demanant l’opinió dels vianants sobre l’ús dels mòbils a l’escola.
– Elaboració d’un bookface.
– Mesurar el nivell acústic a diferents llocs de Barcelona.

La Barcelonada d’enguany ha estat l’edició més nombrosa de les que hi ha hagut fins ara, amb la participació de 31 instituts de tot Catalunya i més de 2200 participants. Amb l’afegit que aquest any també hi participava l’Institut Guttmann, fet que s’ha notat en el desenvolupament de l’activitat ja que els participants havien de reconèixer possibles barreres arquitectòniques de la ciutat i fer-ho saber durant la gimcana.