Servei comunitari

Enguany el centre posarà en funcionament el Projecte del Servei Comunitari, un projecte educatiu obligatori que forma part del currículum de la ESO i que té com a objectiu el desenvolupament i la valoració del treball del voluntariat com a eina d’enriquiment personal.

Aquest projecte està lligat a diverses matèries del currículum de 4t d’ESO i, per tant,  afecta l’avaluació global del curs.

Els alumnes implicats aquest any per dur-lo a terme són els alumnes que fan l’itinerari del món laboral (grups A, B i C) ja que es van familiaritzant amb el treball en equip que hauran de desenvolupar quan arribin als diferents cicles formatius i començaran a tenir una aproximació més realista del que suposa sortir del centre i fer activitats que més endavant els poden servir per a la seva inserció laboral.

El desenvolupament del servei comunitari consta de 20  hores, de les quals 10 tindran lloc en hores lectives al centre i les altres 10 seran en horari no lectiu i fora del centre.

El projecte es titula “Dinamitzem el centre i el bosc de Can Deu!” i les activitats que es realitzaran estaran lligades a la dinamització de patis i la recuperació del bosc del barri.