Diagnosi

Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat els següents recursos:

  • Enquesta al professorat.
  • “Selfie 4 teachers”  al professorat.
  • “Selfie” al professorat, l’alumnat i a les famílies.

A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, es detecten punts forts i punts febles segons diferents aspectes:

ALUMNAT: 

COMPETENCIA DIGITAL 

Punts forts:

  • Els alumnes disposen de dispositius digitals.
  • Aprendre a comunicar. 

Punts febles:

  • Potenciar l’aprenentatge de programar entre l’alumnat.
  • Potenciar la resolució autònoma de la comunitat educativa. 

PROFESSORAT:

INFRAESTRUCTURES I SERVEIS

Punts forts:

  • El professorat disposa de dispositius digitals per l’ensenyament.

Punts febles:

  • Potenciar la resolució autònoma digital entre la comunitat educativa. 

COMPETENCIA DIGITAL 

Punts forts:

  • El professorat és capaç de cercar i seleccionar continguts digitals adients. 

Punts febles:

  • Fomentar entre la comunitat educativa l’intercanvi d’experiències docents relacionades amb les noves tecnologies.