Preinscripció Batxillerat – Curs 2022-2023

En primer lloc us donem la benvinguda a l’Institut Joan Oliver.

En aquesta pàgina trobareu tota la informació necessària per a realitzar la preinscripció al nostre centre per al curs 2022-2023. Tindreu disponibles tan els passos i la documentació necessària per a la preinscripció, com les dates en les que s’ha de realitzar cada pas.

La preinscripció al Batxillerat es fa totalment de forma electrònica, i per tant, no hi ha possibilitat de full de preinscripció en paper. Per poder-ho fer cal disposar d’un identificador digital (IdCAT Mòbil, Cl@ave, T-CAT o DNI electrònic). Si no en disposeu de cap, us recomanem que, per la seva facilitat, us feu l’identificador IdCAT Mòbil.

DATES

La preinscripció a Batxillerat es realitzarà del 20 al 26 d’abril de 2022. Podeu accedir des d’aquí al calendari del procés de preinscripció.

PROCEDIMENT I DOCUMENTACIÓ

Hi ha dos tipus de sol·licitud: l’electrònica si disposeu d’identificador digital, o bé amb suport informàtic. Us recomanem que, si no en teniu, us feu un identificador digital i realitzeu la sol·licitud electrònica, que us permet finalitzar el procés en el moment en què envieu el formulari.

Abans de començar amb el procés de preinscripció cal que reuniu tota la documentació necessària i que busqueu la documentació acreditativa dels criteris de prioritat per obtenir plaça en el centre. No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció, sinó que s’ha d’adjuntar escanejada a la sol·licitud. Trobareu detallada aquesta informació aquí.

A l’hora de realitzar la preinscripció cal que tingueu preparat:

1. Si la sol·licitud es presenta mitjançant el formulari electrònic:
        • Eina d’identificació digital: La persona que faci el tràmit en format electrònic cal que tingui una eina d’identificació digital com el DNI electrònic, la T-CAT, el sistema Cl@ve o l’idCAT Mòbil. Si no es té aquesta eina es pot presentar la sol·licitud en suport informàtic.
        • Codi identificador de l’alumne o l’alumna, el RALC: us el facilitarà el vostre centre de secundària. Si no, el podeu buscar aquí.
      1. Si la sol·licitud es presenta mitjançant el formulari en suport informàtic cal adjuntar els següents documents identificatius:
        • Si és menor d’edat
          • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
            Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
          • DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne o el passaport, i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.
        • Si és major d’edat:
          • DNI, NIE, passaport o document d’identitat d’un país membre de l’alumne o l’alumna.

És important remarcar que cal escanejar la documentació per poder-la adjuntar a la preinscripció. En els següents enllaços trobareu:

En el següent vídeo trobareu una explicació del procés de preinscripció.

Accés a la Pàgina de la Preinscripció – Batxillerat

ACCÉS DIRECTE A LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ