Preinscripció ESO – CURS 2024-2025

En primer lloc, us donem la benvinguda a l’Institut Joan Oliver.

En aquesta pàgina trobareu tota la informació necessària per a realitzar la preinscripció al nostre centre per al curs 2024-2025. Tindreu disponibles tant els passos i la documentació necessària per a la preinscripció, com les dates en les quals s’ha de fer cada pas.

La preinscripció a l’ESO es fa totalment de forma electrònica i, per tant, no hi ha possibilitat de full de preinscripció en paper. Per poder-ho fer cal disposar d’un identificador digital (IdCAT Mòbil, Cl@ave, T-CAT o DNI electrònic). Si no en disposeu de cap, us recomanem que, per la seva facilitat, us feu l’identificador IdCAT Mòbil.

DATES

La preinscripció a l’ESO es realitzarà del 8 al 20 de març de 2024 (a partir de les 9 hores). Podeu accedir des d’aquí al calendari del procés de preinscripció.

ASSIGNACIÓ DE PLAÇA

De cara a obtenir plaça en el centre, tenen preferència els alumnes de primària que estan escolaritzats en les escoles adscrites a l’institut. A banda de l’adscripció, també es tenen en compte altres criteris a l’hora d’obtenir plaça. En els següents enllaços podeu trobar quins són els centres de primària adscrits a l’institut, i quins són els criteris d’assignació de plaça i com es puntuen. A la web de l’Ajuntament teniu també un cercador de centres amb puntuació per proximitat.

PROCEDIMENT I DOCUMENTACIÓ

Hi ha dos tipus de sol·licitud: l’electrònica si disposeu d’identificador digital, o bé amb suport informàtic. Us recomanem que, si no en teniu, us feu un identificador digital i feu la sol·licitud electrònica, que us permet finalitzar el procés en el moment en què envieu el formulari.

Abans de començar amb el procés de preinscripció cal que reuniu tota la documentació necessària i que busqueu la documentació acreditativa dels criteris de prioritat per obtenir plaça en el centre. No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció, sinó que s’ha d’adjuntar escanejada a la sol·licitud. Trobareu detallada aquesta informació aquí.

A l’hora de realitzar la preinscripció cal que tingueu preparat:

1. El número d’identificador de l’alumne del Registre d’Alumnes (RALC) del vostre fill/a que us facilitarà el centre de primària. (També el podeu consultar a l’informe de qualificacions dels vostres fills/es, i en aquesta pàgina seguint les instruccions que s’indiquen).
    2. DNI de la mare, pare o tutor legal.
    3. Una adreça de correu electrònic en la que rebreu la informació de la preinscripció.
    4. Un telèfon mòbil en el cas que utilitzeu  IdCAT Mòbil.
    5. La documentació escanejada.

És important remarcar que cal escanejar la documentació per poder-la adjuntar a la preinscripció. En els següents enllaços trobareu:

En el següent vídeo trobareu una explicació del procés de preinscripció.

Accés a la Pàgina de la Preinscripció – ESO

També disposeu de tota la informació en la Guia per a la preinscripció i matrícula. Curs 2024 2025.

Per a més informació, també us podeu adreçar a l’OME de Sabadell.