Concert de primavera 2022

El passat divendres 13 de maig els alumnes de primer i tercer d’ESO, amb l’ajut d’alguns alumnes de 4t, batxillerat i ex-alumnes, van representar amb gran èxit l’esperat concert de primavera. Van començar amb una selecció de clàssics de tots els temps i tot seguit van realitzar un magnífic repàs de la història del rock. L’actuació va finalitzar amb un recordatori cap a les persones refugiades de les guerres, amb la interpretació de la Corrandes d’Exili, de Joan Oliver.

L’acte també va incloure l’entrega de premis dels diferents concursos i certàmens en què l’alumnat de l’institut ha participat.

Volem felicitar tots els músics i tècnics per la seva brillant actuació, així com també agrair la feina magnífica del Miquel Rodríguez.

Videos i fotos de la jornada