SORTIDA AL TEATRE

El passat novembre vam assistir al Teatre Joventut a veure l’obra El mar: visió d’uns nens que no l’han vist mai amb l’alumnat de 1r de batxillerat. És una obra de teatre poètic, documental i d’objectes basada en les redaccions d’uns nens que no han vist mai el mar i el seu Mestre, Antoni Benaiges.

Aquesta és una història que no es va poder complir, la que va fer un mestre als seus alumnes de l’escola rural de Bañuelos de Bureba (Burgos): un dia d’hivern del 1936 els va prometre veure el mar, però a mesura que avança l’obra veurem que cada cop serà més difícil poder complir la promesa a causa dels esdeveniments històrics de l’Espanya de l’època.