Festa fi de curs

Dimarts 21 de juny ens vam acomiadar del curs 2021-2022 fent una festa amb tots els alumnes. Va ser una festa on els protagonistes eren els alumnes i la van portar a terme ells. El Leomar (2 ESO) ens va fer una comèdia, l’Ainhoa i el Rodrigo (1 ESO) van cantar una cançó, alumnes de 2n ESO, 4t d’ESO i Batxillerat van fer coreografies, el Luis (1r de Batxillerat) va portar la seva bateria i va fer música en viu, l’Alain (4 ESO) va fer un discurs animant a tots els alumnes i l’Alex (3 ESO) va fer un discurs en representació de tot 3r per agrair la feina al professorat que marxa del nostre centre l’any que ve.
Aquí en teniu algunes fotografies!