ESTADES D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA NATURAL SCIENCE.

Un grup d’alumnes de 3er ESO van gaudir del 28/06/21 al 02/07/21 de cinc dies d’activitats en anglès i excursions a la Vall de Núria. Aquestes estades d’immersió lingüística són finançades a través del Fons Social Europeu que gestiona el Ministeri d’Educació i Formació Professional mitjançant el Programa d’Orientació i Reforç per a l’impuls i el suport a l’educació. Estan organitzades pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya a través de l’Agència Catalana de la Joventut i es duen a terme a la Xarxa Jove d’Albergs de Catalunya (XANASCAT). Van ser una gran experiència pels alumnes participants!