Sortida a França

Aquest curs 2016-2017 els alumnes de Francès hem fet com cada any una sortida a França. Aquesta vegada hem visitat Cotliiure i Perpinyà.

Primer vem anar a Cotlliure, on vem veure la casa on havia viscut els últims dies de la seva vida el poeta Antonio Machado, després vem anar al cementiri, on vem visitar la seva tomba. Allà un alumne representant de cada curs va llegar un poema seu, del llibre Cantares. Després vem estar passejant per la platja i pels carrerons del poble.

Després vem anar a Perpinyà, on vem poder veure la catedral, el Castillet, el canal i el casc antic, on vem disposar d’una estona per fer compres i prendre alguna cosa.

Vem tenir molt bon temps durant tot el dia, com podeu veure a les següents fotografíes.

View post on imgur.com