Fira Impulsem la robòtica 2018

El 23 de febrer a CosmoCaixa es va celebrar la 4a edició de la fira de projectes del programa Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula – CTC.

Els nostres alumnes de tecnologia de 4rt de la ESO van participar exposant els projectes que han desenvolupat durant aquest curs.

En aquesta edició hi van participar més de 100 instituts de tots els Serveis Territorials de Catalunya amb la presència de més de 1700 alumnes expositors. Aquests alumnes han treballat l’aprenentatge de programació d’automatismes al llarg del primer trimestre i part del segon. Han creat nous enginys que han pres forma a través d’un projecte que incorpora el disseny global de l’enginy i la seva funcionalitat, la seva construcció, la integració de sensors i actuadors connectats a la placa Arduino, i el programa de l’automatisme. Aquest programa es una aposta per l’estimulació dels estudis i professions STEM.

Si voleu saber més podeu visitar el nostre bloc.

Moltes felicitats a tots els participants i enhorabona pels bons resultats!

Un video fet pels serveis territorials de Barcelona Comarques (els nostres projectes surten cap al minut sis):