Festa de Nadal

Arbre dels desitjos 2015

El passat dia 22 de desembre l’institut va celebrar la festa de Nadal.

Al pati, es va fer entrega dels premis de concurs de postals i de mediació. També vam poder gaudir d’un espectacle hip-hop a càrrec dels alumnes d’extraescolars de coreo-dance.

Després, els alumnes de 1r de Batxillerat van preparar tallers per a que tots els alumnes poguessin gaudir-los. Hi havia els tallers de Zumba, Cámbiame, Ping-pong, Karaoke, Fama a Bailar, Dibuix, Anime, i una Gimcana. Tots van ser un èxit!  L’enhorabona als alumnes de primer de Batxillerat!!

Durant la jornada es manifestar la bona relació entre els alumnes i es va crear un bon ambient per a la cooperació entre companys i el respecte cap als altres. Els tallers van ser un espai de trobada per a que els alumnes més grans es relacionessin amb els més joves.

La entrega de notes va posar punt i final a la festa.