Dia de la dona 2018

La celebració del dia de la dona d´enguany al nostre centre s´ha fet el dia 9 de març donada la vaga convocada pel dia 8. Aquest any hem treballat a les tutories models alternatius a la masculinitat tradicional (4t i Batxillerat) i la detecció d´actituds o comportaments relacionats amb la violència de gènere (1r i 2n d´ESO).
En l´acte del dia 9 representants de l´alumnat de batxillerat varen llegir un manifest i un poema original de l´alumna Soledad Reyes. Tot seguit es va celebrar un acte simbòlic utilitzant cartells elaborats a les tutories amb frases que reflectien conductes o actituds a abolir acompanyades de música fúnebre. Els portaven alumnes vestits i vestides de negre que, en acabar la música, els van trencar. A continuació va sortir un altre grup d´alumnes mostrant eslògans feministes i integradors, elaborats també a les tutories, acompanyats de música festiva.